اصلاح آیین نامه آموزشی و پژوهشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد

اصلاح آیین نامه آموزشی و پژوهشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد

به گزارش خبرنگار مهر، بازنگری و اصلاح آیین نامه آموزشی – پژوهشی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه یزد به تصوب شورای تحصیلات تکمیلی این دانشگاه رسیده است.

موارد اصلاح شده به شرح زیر است:

۱ـ موضوع دریافت نسخه چاپی پایان نامه و رساله برای کتابخانه مرکزی دانشگاه مطرح و مقرر شدصرفا نسخه الکترونیکی توسط کتابخانه مرکزی دریافت و همچنین بر لزوم تحویل نسخه چاپی به استادان راهنما و مشاور نیز تاکید شد.

۲ـ پایان نامه ها / رساله هایی که دارای قرارداد حمایت مالی از صنایع، بخش خصوصی، سازمان ها و دستگاه های اجرایی در سطح استانی هستند حداکثر تا سقف دو نمره و به پایان نامه ها / رساله هایی که دارای قرارداد حمایت مالی از صنایع، بخش خصوصی، سازمان ها و دستگاه های اجرایی در سطح منطقه ای و ملی است حداکثر تا سقف ۴ نمره تشویقی در نظر گرفته خواهد شد.

۳ـ مقرر شد به پایان نامه ها / رساله هایی که در قالب طرح پژوهشی با صنایع، بخش خصوصی، سازمان ها و دستگاه های اجرایی در سطح استانی اجرا می شوند حداکثر تا ۱ نمره و به پایان نامه ها / رساله هایی که در قالب طرح پژوهشی با صنایع، بخش خصوصی، سازمان ها و دستگاههای اجرایی در سطح منطقه ای و ملی انجام می شوند تا سقف ۲ نمره تشویقی در نظر گرفته شود.

ـ در صورت انتشار مقاله از پایان نامه / رساله تقاضامحور دارای شرایط بند ۲ و ۳، بتوان نمره جداگانه برای مقاله در نظر گرفته شود.

ـ دانشجویان کارشناسی ارشد دارای شرایط بند ۲ و ۳ برای اتمام کار خود می توانند از فرصت شش ماهه استفاده کنند.

ـ مراحل کسب حمایت مالی پایان نامه / رساله از اولین مرحله تدوین و ارسال پروپوزال تا عقد قرارداد زیر نظر معاونت پژوهشی و با گردش کار تعریف شده توسط آن واحد صورت گیرد و تاییدیه معاونت پژوهشی مالک دادن نمره ذکر شده در بند ۲ و ۳ به دانشجو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *