فرایند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی از مهر ۹۸ تغییر کرد

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از مهر ۹۸ تنها مدرسانی که مسیر جذب را در هیئت‌های اجرایی طی کرده و صلاحیت داشته باشند جذب خواهند شد.
پرتال دانشگاهی به نقل از محسن محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح ساماندهی مدرسان دانشگاه جامع علمی و کاربردی گفت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی تعداد قابل ملاحظه ای مدرس داشت که در مراکز آموزشی این دانشگاه به تدریس مشغول بودند.
وی ادامه داد: اما برخی از این مدرسان استاندارهای لازم  دانشگاه برای مدرسی را نداشتند، برهمین اساس دانشگاه طی دو سال اخیر به صورت جدی ساماندهی مدرسان دانشگاه را آغاز کرد.
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: برهمین اساس شاخص هایی را برای ارزیابی مدرسان مشخص کرده و هم شرایطی را فراهم کرد تا کسانی که در این دانشگاه تدریس می کنند از یک فرایند و گزینش علمی گذر کرده و کد مدرسی دریافت کنند، تمام این فعالیت ها در راستای ارتقای کیفیت مدرسان دانشگاه انجام شد.
وی افزود: از ابتدای مهر ۹۸ تنها مدرسانی قادر به همکاری با دانشگاه جامع علمی و کاربردی خواهند بود که مسیر جذب را در هیئت‌های اجرایی طی کرده و تنها مدرسانی که صلاحیت داشته باشند جذب خواهند شد.
فرایند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی از مهر ۹۸ تغییر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *