توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از فردا

توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از فردا

توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از فردا

حسین توکلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تعداد 54 هزار 866 داوطلب ثبت نام نموده اند که از این تعداد 26 هزار 262 نفر زن و 28 هزار 604 نفر مرد هستند.
وی ادامه داد: از این تعداد شرکت کننده، تعداد 48 هزار 148 نفر در گروه علوم انسانی و یکهزار 519 نفر گروه علوم پایه، 3 هزار 683 نفر گروه فنی و مهندسی، 283 نفر گروه کشاورزی و منابع طبیعی و یکهزار و 219 نفر در گروه هنر ثبت نام کرده اند.
توکلی افزود: کارت شرکت در این آزمون از فردا روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد داوطلبان از 12 تا 14 بهمن ماه با مراجعه به سایت با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای یا ثبت نامی نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون و برگه راهنمای مربوطه اقدام کنند.
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده آزمون فراگیر بهمن 95 (نوبت هفدهم) در صبح روز جمعه 15 بهمن ماه با تعداد 54 هزار 866 داوطلب و در 5 گروه آزمونی در 82 شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد.
توکلی با اشاره به اینکه برای حضور در این آزمون همراه داشتن کارت آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار الزامی است افزود: زمان برگزاری آزمون ساعت 8 و 30 دقیقه است که درهای ورودی نیم ساعت قبل از آزمون بسته خواهد شد.
وی بیان داشت: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان یک بسته حاوی برگه پاسخنامه و یک دفترچه سوال که در آن مجموعه سوالات امتحانی درج شده داده می شود و ضرورت دارد داوطلبان در زمان مشخص شده نسبت به پاسخگویی اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش افزود: دفترچه همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره آنان روی جلد درج شده، همچنین دفترچه دارای تنوع است و کد عددی و انگلیسی که روی جلد سوال دفترچه داوطلبان درج شده باید با کد عددی و انگلیسی پاسخ نامه مطابقت داشته باشد.
توکلی ادامه داد: همه سوالات تستی و چهار گزینه ای است و برای پاسخ غلط نمره منفی منظور نخواهد شد.
وی گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره 33 هزار 800 نفر است. که مرحله بعد در نیمه دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.
فراهنگ**9338**1027** خبرنگار: صدیقه بهارلو** انتشار دهنده: جواد دهقانی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *